Webinar

AxWebinar: Ključ do uspešnega razvoja izdelkov

Spoznajte celovito PLM rešitev Windchill, ki vsem deležnikom razvoja izdelka ponuja enoten vir informacij. S tem omogoča boljše sodelovanje in več časa za izboljšanje kakovosti izdelka.


Robi Rep, 16.06.2020

branja

Oglejte si posnetek tega AxWebinarja

AxWebinar je zaključen, a si ga lahko ponovno ogledate v celoti. Izpolnite spodnji obrazec in prejeli boste povezavo za brezplačni ogled na zahtevo.

Ključ do uspešnega razvoja izdelkov

Naraščajoče zahteve po krajšanju časa razvoja izdelka silijo podjetja k iskanju učinkovitejših procesov razvoja in dela z dokumentacijo. PTC Windchill to omogoča s povezovanjem različnih uporabniških skupin in deležnikov v heterogeno delovno okolje, kjer izmenjava, urejanje in nadzor podatkov potekajo učinkovito in sledljivo.

Kaj je PLM?

V uvodnem delu spoznajte, kaj je PLM in programska rešitev PTC Windchill ter osnovne značilnosti PDMlink-a:

  • Brezšivna integracija v Creo okolje in druge podprte CAD aplikacije (CATIA, SolidWorx, NX, Autocad…) za delo s CAD dokumentacijo.
  • Integracija v MS Office za delo z ostalo, spremno dokumentacijo.
  • Izjemno zmogljiv in prilagodljiv iskalnik vsebin po bazi Windchill.
  • Izvajanje analiz (Where Used / Uses / Referenced by).

Kako Windchill uporabljajo slovenska podjetja?

V predstavtvi treh slovenskih podjetij, ki uporabljajo Windchill spoznajte, kako Windchill uporabljajo v organizacijah različnih velikosti:

  • Hydropower: uporaba obstoječih projektov za hitrejše prilagoditve in izvedbo novih naročil. Oddaljen dostop do informacij v času odsotnosti z delovnega mesta. 
  • TEM Čatež: manipulacija z modularnimi izdelki. Digitalno vodenje zrelosti izdelka.
  • LTH Castings: dokumentiranje sprememb, sodelovanje s kooperanti preko ProjectLink, reuporaba orodij za hitrejšo izvajanje prilagoditev novim zahtevam.

Kako Windchill pomaga različnim tipom uporabnikov?

V praktičnem prikazu spoznajte tri vloge sodelujočih v procesu razvoja in prilagoditve izdelka. 

Vodja projekta

  • Pregled artikla in urejanje dokumentacije za eBOM.
  • Integracija z MS Office.
  • Delegiranje aktivnosti za izvedbo CAD spremembe ter obveščanje uporabnikov.

Konstrukter

  • Hiter dostop do potrebne dokumentacije za izvedbo spremembe
  • Izvedba spremembe sestava v Creo, kreiranje kopije modela s pripadajočo delavniško risbo in samodejna posodobitev nadrejenega sestava 
  • Prenos dokumentacije v fazo Released.

Montažer

  • Omogočen dostop le do CAD dokumentacije s statusom »Released«
  • Uporaba prilagojenega načina iskanja za hiter dostop do potrjene delavniške dokumentacije.
  • Dostop do kreiranih derivatov risbe za nadaljen delo (pdf, dxf / iges / step…).

Preberite še

Creo
Pričenja se druga sezona serije webinarjev Poglavja iz Creo

V drugi sezoni serije Poglavja iz Creo raziščite nove funkcionalnosti, prisluhnite najnovejšim strokovnim spoznanjem in preoblikujte svoj proces razvoja izdelkov.

Creo
Celotna prva sezona serije Poglavja iz Creo sedaj na voljo na zahtevo

Prva sezona serije brezplačnih webinarjev s CAD strokovnjaki podjetja PTC je odslej v celoti na voljo na zahtevo.

Digitalna preobrazba
The Third Angle: podcast o inženirstvu iz vseh kotov

Če poslušate podcaste, si morate the Third Angle dodati na seznam predvajanja. Izjemne zgodbe iz inženirskega sveta vas bodo pričakale na vsaka dva tedna.