Koncept obogatene resničnosti (AR) je prisoten že desetletja, tehnologija za uvajanje AR vpodjetja in bogastvo digitalnih vsebin pa nastajajo zdaj.
Robi Rep, 06.09.2018
Nove digitalne vsebine ponujajo priložnost preobrazbe notranjega ustroja podjetja. Pametni, povezani izdelki ustvarjajo ogromen tok novih vsebin v realnem času, ki opisujejo delovanje izdelkov in kompleksnih sistemov, katerih del so.
Medtem ko širjenje velikih količin podatkov v realnem času iz pametnih, povezanih izdelkov ustvarja ogromen potencial za oživljanje neizkoriščene vrednosti, hkrati povzroča tudi temeljno težavo z načinom, na katerega človek trenutno uporablja podatke. Kritična ločitev med načinom, na katerega ljudje komunicirajo in izkušajo fizični svet ter načinom, na katerega uporabljajo digitalne vpoglede iz digitalnega sveta, tako še vedno obstaja.
In kaj je rešitev za naraščajoč prepad med digitalnim in fizičnim? Obogatena resničnost (AR).
AR ljudem omogoča nadgradnjo svojega pogled na fizični svet z digitalnimi informacijami preko združitve digitalnega in fizičnega sveta ter možnosti interakcije z obema hkrati.
Da bi zagotovili prepoznavnost v hitro-razvijajočem se prostoru AR, je PTC pričel z analiziranjem baze uporabnikov platforme Vuforia (prej poznan kot Thingworx). S tem je bilo mogoče ugotoviti kako stranke uporabljajo AR za doseganje dodane vrednosti.
Podrobna analiza razkriva področja, na katerih je AR trenutno najbolj prisoten, funkcije znotraj podjetij, ki uporabljajo AR, in tipe vrednosti, ki jih AR ustvarja.
AR inženirjem ponuja priložnost, da sodelujejo in ocenjujejo 3D modele ter prototipe na nov, dinamičen način.
Ford uporablja AR tako, da lahko njihovi oblikovalci hitro uveljavljajo spremembe. Oblikovalci jih lahko pregledujejo umeščene preko resničnih vozil namesto zanašanja na klasični pristop k oblikovanju vozil z glinenimi prototipi.
Vrednost: Zmanjšanje časa, potrebnega za ustvarjanje in oceno sprememb iz tednov na dneve.
AR delavcem in vodjem omogoča hitre vpoglede v procese, hkrati pa ponuja nova sredstva zagotavljanja kakovosti in nov način podajanja navodil za sestavljanje in vzdrževanje.
Kompaktna hidravlična enota Bosch Rexroth CytroPac s tehnologijo AR omogoča vizualizacijo operativnih kazalnikov v fizičnem kontekstu.
Vrednost: Nadzor pametnih, povezanih izdelkov in sistemov ter vizualizacija digitalnih vpogledov v kontekstu fizičnega okolja.
AR omogoča nove načine prodaje in trženja izdelkov preko napredne vizualizacije.
Podjetje AZEK tehnologijo AR uporablja za predstavitve izgleda svojih rešitev v različnih barvah in postavitvah v kontekstu podizvajalcem in strankam.
Vrednost: Skrajšani prodajni cikli, povečano zaupanje strank in večja možnost prodaje.
AR dodaja vrednost izdelkom in omogoča nove načine njihove diferenciacije. AR lahko razširi funkcionalnost digitalnega izdelka ali pa preko obogatenega uporabniškega vmesnika razširi siceršnji način upravljanja z izdelkom.
Nekateri modeli vozil BMW so opremljeni z AR head-up zaslonom (HUD) ki vozniku omogoča dostop do SPCP podatkov, varnostnih opozoril, zemljevidov in drugih dinamičnih vsebin.
Vrednost: 50% hitrejša obravnava informacij ter optimizacija varnosti.
AR preko obogatenih priročnikov, preverjanja, oddaljene pomoči in AR usposabljanja izboljšuje načine, na katere se vršijo servisni postopki.
Lee Company povezuje svoje strokovnjake s tehniki na terenu ter omogoča hiter dostop do navodil za delo in drugih ključnih informacij.
Vrednost: $20 ROI na $1 investicije, $500 mesečnega prihranka na tehnika zaradi oddaljenega dostopa in $2,500 postopne prodaje mesečno.
AR izboljšuje načine, na katere se prenaša znanje na nove zaposlene. Obogateno usposabljanje lahko zmanjša odvisnost od klasičnih papirnih priročnikov in inštruktorjev ter omogoča usposabljanje v kontekstu.
Kiewit uporablja AR varilni sistem za nabor in usposabljanje novih zaposlenih.
Vrednost: Zmanjšanje časa, potrebnega za usposabljanje. Znižanje stroškov usposabljanja. Izboljšana varnost.
Podjetje PTC prepoznava preobrazbeni potencial, ki ga ima AR na načine interakcije ljudi z okolico, in se, z investicijo v AR in IoT, postavlja v edinstven položaj, ki omogoča izkoriščanje vrednosti konvergence med
fizičnim in digitalnim. Za ustvarjanje resnične poslovne vrednosti nastajajočega prostora, kot je AR, se je pomembno osredotočiti na specifične načine uporabe, ki jih lahko organizacija izkoristi.
S preizkusno različico Vuforia Studio pridobite zgodnji dostop do orodja, ki je posebej izdelano za hitro, enostavno in razširljivo ustvarjanje AR vsebin. Razvijajte primere uporabe in pilotne študije, specifične za vašo
organizacijo s pomočjo najbolj enostavne in zmogljive AR rešitve, zasnovane posebej za podjetja.