Volvo Group je z uvedbo obogatene resničnosti in vzpostavitvijo digitalne niti omogočil najvišjo možno stopnjo zagotavljanja kakovosti v svojem proizvodnem procesu.
Robi Rep, 07.12.2021
Volvo Group je eden največjih globalnih proizvajalcev tovornih vozil, avtobusov, gradbene mehanizacije in energetskih rešitvev za pomorstvo in industrijo. Kot vsi industrijski velikani, se tudi Volvo srečuje z vse hitrejšimi spremembami na trgu in vse pogostejšimi zahtevami kupcev po individualnih prilagoditvah.
Na ravni izdelkov to pomeni naraščanje kompleksnosti in števila konfiguracij, uspešno poslovanje v tej novi realnosti pa zahteva optimizacijo procesov z obstoječimi in novimi tehnologijami.
Volvo svojo konkurenčnost gradi na kakovosti in inženirski odličnosti. Na hitro spreminjajočem trgu in ob vse glasnejših zahtevah kupcev po prilagoditvah ta strategija postaja vse zahtevnejša.
Kot pojasni vodja proizvodne tehnologije, Geoffrey Blanc, imajo že zgolj motorji vozil Volvo "znotraj posamezne tovarne do 4500 različic", njihov nadzor kakovosti (QA) pa poteka v obliki 40 preverb, ki jih mora operater opraviti v zgolj 8 minutah. Usposabljanje operaterjev za QA naloge traja pet tednov, sam proces pa temelji na papirni dokumentaciji.
Operativna učinkovitost v takšnih okoliščinah razumljivo predstavlja velik izziv. V Volvu so se ga lotili z uvedbo obogatene resničnosti (AR) in vzpostavitvijo digitalne niti.
Pri Volvu so v QA proces torej najprej vpeljali tehnologijo AR. Ob tem so hitro ugotovili, da potrebujejo rešitev, ki jo bo mogoče uporabljati v različnih primerih, izhajajočih iz kompleksnosti izdelkov in globalne narave podjetja.
PTC se je po neuspelih poskusih z drugimi ponudniki izkazal kot optimalen partner. Ponudil ni zgolj vrhunske AR platforme Vuforia, temveč tudi celovit nabor rešitev za vzpostavitev digitalne niti skozi celoten življenjski cikel izdelkov.
Primer uporabe obogatene resničnosti Vuforia v postopku nadzora kakovosti motorjev
Zalo pomemben del preobrazbe je bila vpeljava Industrijske IoT platforme ThingWorx, s katero je Volvo lahko povezal informacije med različnimi programskimi sistemi v realnem času. Posodobitve modelov iz 3D CAD okolja Creo, informacije o izdelkih in njihovih konfiguracijah iz PLM okolja Windchill ter druge informacije iz proizvodnih operacij in poslovnih sistemov so tako postali sinhronizirani.
Enoten vir informacij, ki je nastal, je postal na voljo operaterjem. Ti so s pomočjo obogatene resničnosti pridobili vpogled v najnovejše konfiguracije motorjev ter drugo potrebno dokumentacijo v interaktivni obliki in realnem času. V nasprotni smeri so pridobili tudi možnost poročanja o morebitnih napakah, kar je vzpostavilo neprecenljiv vir povratnih informacij za dvig kakovosti izdelkov.
Zgovorni so tudi analitični rezultati sprememb. Namesto enega dneva v Volvu za spremembo postopka nadzora kakovosti glede na obravnavano različico motorja porabijo zgolj eno uro. Čas usposabljanja operaterjev za delo v nadzoru kakovosti je krajši za 60% in bolj učinkovit.
Volvo z vpeljavo tehnologije AR, prepletene z drugimi rešitvami PTC načrtuje na tisoče evrov prihranka na vsako izmed stotih postaj za nadzor kakovosti v njihovih tovarnah po svetu. Še pomembnejši načrt pa je doseganje ničelne stopnje napak na milijon izdelkov. S tem se bo Volvo dodatno utrdil na položaju enega izmed inženirsko najodličnejših proizvajalcev kakovostne mehanizacije.
Z rešitvami PTC so ti cilji dosegljivi, na podlagi vzpostavljene digitalne niti pa bo Volvo v prihodnosti z lahkoto našel tudi nove vire dodane vrednosti.
Stopite v stik z nami in odkrijte, kako lahko z izdelki PTC digitalno nit vzpostavite tudi v vašem podjetju.
Uspeh digitalne preobrazbe industrijskih podjetij je odvisen od njihove sposobnosti ustvarjanja organizacijske kulture, ki povezuje oddelke in zaposlene z različnimi vlogami ter omogoča sledenje vzpostavljeni strategiji digitalizacije.