Poti do tehnične pomoči

Naši strokovnjaki skrbijo, da delo v slovenskih proizvodnih podjetjih poteka nemoteno.

Stopite v stik s svetovalcem


Uporabnikom naših rešitev se trudimo zagotavljati odlično tehnično pomoč. Med delovniki smo dosegljivi preko telefonskega klicnega centra, preko elektronske pošte help@audax.si ali spletnega obrazca pa nam lahko zahtevke in sporočila pošljete kadarkoli.

Telefonska podpora

Naši sodelavci v klicnem centru bodo na vaša vprašanja preko telefona odgovorili takoj, morebitne zahtevnejše primere pa skušali rešiti s pomočjo tehnične ekipe.

01 200 40 70 (pon - pet., 8:00 - 16:30)

Oddaljena pomoč

Za najbolj zahtevne primere nudimo preko programa za oddaljeni dostop ISL LightClient pomoč direktno na vašem računalniku.

Prenos ISL Light

S klikom na gumb se bo na vaš računalnik prenesla nastavitvena datoteka. Po dokončanem prenosu jo odprite in sledite navodilom.

Prenosi

Nasveti in triki


Številne primere, s katerimi se srečujemo v sklopu tehnične podpore, podrobno predstavimo tudi v rubriki Nasveti & triki. V kratkih zanimivih prispevkih, ki jih pripravljajo naši sodelavci, lahko spoznate marsikateri namig, ki vam bo olajšal vsakdanje delo.

-%